Stillingsbetegnelse
Administrativ medarbejder
Organisatorisk placering
Refererer til plejehjemsleder
Kvalifikationskrav
- Erfaren Microsoft Office bruger, KMD, KOMBIT og lignende systemer.
- Kontoruddannelse, f.eks. kommunom eller diplom i offentlig forvaltning
- Dygtig kommunikator mundtligt som skriftligt
- God til planlægning og struktur og sans for simple løsninger
- Serviceminded og evner en blækspruttefunktion
Ansvar
Overordnet ansvar for opgaver forbundet med plejehjemmets økonomi og for administrative opgaver i forhold til personale, beboere og brugere.
OPGAVER
Personaleadministration
- Ansættelse/ophør, lønindstillinger – kommunikation med Personaleservice
- Ændringer, indberetninger, ferie, barsler, refusioner
Beboere
- Administration i forbindelse med ind- og udflytning
- Administration af beboeres lommepengekonti
Brugere
- Dagcenter: Indberetning i pensionssystem (kontingent, kørsel, kost)
- Selvtræning: ind- og udmeldelser, indberetning i pensionssystem
Økonomi
- Betaling af regninger i OPUS økonomi, herunder opfølgning og omposteringer
- Kasseafstemninger
- Afregningspakker
- Afstemning af konti
- Opdatering af satser ved årsskifte
Andet
- Referent i A-med
- Medlem af erfa-gruppen administrativt netværk
- Post – sortering og fordeling
- Kommunikation med personale, brugere og pårørende
- Vedligeholdelse/support på diverse IT-systemer, kaldeanlæg og printere
- Opdatere diverse statistikker
- Udgive bladet ”Montebello Posten” hver måned
- Ajourføre pjecer og administrere og udvikle hjemmeside
- Vedligehold og opdatering af hjemmeside og intranet