Stillingsbetegnelse

Administrativ medarbejder

Organisatorisk placering

Refererer til plejehjemsleder

Kvalifikationskrav

  • Erfaren Microsoft Office bruger, KMD, KOMBIT og lignende systemer.
  • Kontoruddannelse, f.eks. kommunom eller diplom i offentlig forvaltning
  • Dygtig kommunikator mundtligt som skriftligt
  • God til planlægning og struktur og sans for simple løsninger
  • Serviceminded og evner en blækspruttefunktion

Ansvar

Overordnet ansvar for opgaver forbundet med plejehjemmets økonomi og for administrative opgaver i forhold til personale, beboere og brugere.

OPGAVER

Personaleadministration

  • Ansættelse/ophør, lønindstillinger – kommunikation med Personaleservice
  • Ændringer, indberetninger, ferie, barsler, refusioner

Beboere

  • Administration i forbindelse med ind- og udflytning
  • Administration af beboeres lommepengekonti

Brugere

  • Dagcenter: Indberetning i pensionssystem (kontingent, kørsel, kost)
  • Selvtræning: ind- og udmeldelser, indberetning i pensionssystem

Økonomi

  • Betaling af regninger i OPUS økonomi, herunder opfølgning og omposteringer
  • Kasseafstemninger
  • Afregningspakker
  • Afstemning af konti
  • Opdatering af satser ved årsskifte

Andet

  • Referent i A-med
  • Medlem af erfa-gruppen administrativt netværk
  • Post – sortering og fordeling
  • Kommunikation med personale, brugere og pårørende
  • Vedligeholdelse/support på diverse IT-systemer, kaldeanlæg og printere
  • Opdatere diverse statistikker
  • Udgive bladet ”Montebello Posten” hver måned
  • Ajourføre pjecer og administrere og udvikle hjemmeside
  • Vedligehold og opdatering af hjemmeside og intranet